Monday, November 23, 2009

ayam penyet air tangan ku.....

ari tu aku ader bace blog ani .ani bukan sape adek aku yang ke 3 keje kat putrajaya,tinggal kat puchong ngan hubbynyer...ani ade bukak citer bab ayam penyet ni.pa lagi bile die sebut rindu ase nak makan... bukan pe bulan april yg lalu aku ada p kuching sarawak.sepupu ajak pi pekena ayam penyet kat restoran raja ayam penyet kira di sana famous tu....citer skit laa pengalaman tu...mula2 tu pikir aper la yang sedap sangat ayam penyet ni , cuma menunye ayam goreng, ulam ngan sambal,nasi putih dan sup kosong jer...tapi bile makan perhhhh..!!!! sedap x ingat ... sempena my hubby nak balik ni aku pun merancang la nk masak ayam penyet....wah menjadi tapiiiiiiiiiiiiii x lah sesedap raja ayam penyet tu...yelah kite bukan raja baru panglima jer..hehehe... hubby ku kate ok cuma kurang garing tapi sedap...sedap tu yang mahal.. hahaha opss! luper nak citer resepi tu aku cari kat internet...kepada yg nak mencuba..

3 comments:

azziemma said...

kena kata sedap ler,kata tak sedap nanti tak dapat la die nak lenyek kamu pulak...hua...hua...

anie said...

bagi le resipi nye...

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

akak kasile resepi kita nak try jugak mesti bestkan....