Saturday, February 6, 2010

aktiviti selanjutnyer akan datang.......

 * yang anak panah tu aku larrrr.... *

ni pic lame depa wt dlm hujung 2008 aku pun x ingat tarikhnyer....nnt depa plan nk wat lagi ...x sabau asenyer...kalau x der aral melintang dalam bulan oktober kot insyallah....best giler ...sape yang penah rase water rafting ni mesti stuju ngan  aku....x tau nak citer camnee bestnyer tu....pic yang ke 3 tu aku tgh pegang tali tapi hentakan waktu  tu kuat gak sampai terlepas jugak tali tu..nasib baek de abg yus kat depan tu  lau tdk berenang lar aku dlm ayor yang deras itu...tapi depa da bagi latihan sebelumnyer jika terjadi ape2 ...cara latihannye depa lepaskan kite sorang2 dlm arus deras tu pas 2 kena sambut tali yg depa baling...sorang pun x tertinggal mesti kena buat...bile kte da buat baru tau cmne lau terjadi ape2 nnt...tapi mmg best   .nak join jom larr......mesti puas hati punyer.......

4 comments:

anie said...

NAMPAK BEST..TAPI XTAKUT KE KLU KENA HANYUT NNT..EEE..DA LA XPANDAI BERENANG..BAHAYA..BAHAYA...

gua said...

agaknya berapa gelen lu dah tertelan air sungai tu ?..
agak mengerikan gua tengok terjunan tiruk bot tu..
agaknya ada safety belt tak ?
lu jangan teragak agak untuk jawap soalan gua ya.
kalau nak jawap pun agak agak la sikit.
heh.

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

gua : soklan ptama ..lebih kwang 1 cawan je wa telan tapi bukan lagi saje ikut mulut..ikut hidung pun ada gak... hahaha..tuk soklan ke 2 ..kt situ mmg suspen skit ,keadaan time tu mcm kite menyulam air..tgk orang depan skali x nampak kan...yg betoi2 selesa orang tengah je sbb org depan kna pukul ngan air orang belakang plak kena hentakan kuat yg stabil tengah je..tuk soklan ke 3 safety belt xde..tapi safety jacket adelaaa..alasannye kalau terbalik bot takut lemas sorang2 terikat ngan safety belt bawah bot...ini untuk mengelakan kejadian mati katak...huhuhu...

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

anie : belum cuba belum tau...seblum tu aku pun bperasaan cm hang tapi da wat skali nak lagi plak..try laaa...