Monday, September 6, 2010

hati ku berkobar kobar nk beraya ni...... menghitung ari je wei....


sebelum aku menulis panjang...aku nak mengucapkan selamat ari raya aidilfitri tuk smua orang umat islam di dunia ni...huhuhu...maaf zahir dan batin dan semoga kita beraya dalam keadaan bahagia dan di rahmati allah s.w.t.....skarang aku nk cite ape yang bermain dipkiran ku selama seminggu dua ni kt korang... aku ingatkan aku sorang  jer yg xcited nk blik kampung ruper2nye sama naik ngan adik aku si rohani tu..apa yang berlegar dikepalanye sama gak ngan aku cuma x minat ngan nasik impit jer... dok menghitung hari jer kje aku kt sini..nama jer duk kt tempat kje tapi ati da lama sampai kat ipoh....huhuhuhu... otak ni pkir nk makan macam2 laa ...kuih raya aduh x leh tinggal setiap umah aku beraya mesti  aku makan punya....pastu baru layan benda lain....oh..lemang tahun ni abah ade buat ...uu leh makan puas2 t.. malam raya da leh rase... kali ni masak rendang ayam n daging...meleleh ayo liur aku ... maklum ler tengah berbadan dua nafsu makan tu pun 2x ganda laa.... hahahaha.... insyaallah kami balik ari rabu ni...  tunggu kepulangan kami yekr....

1 comment:

ardzmarn said...

selamat hari raya ana..
maaf zahir batin..
tak singgah plaza ka wei..


.