Friday, October 21, 2011

please.... hahahahhaha...

semalam aku di maklumkan oleh adik ipar aku airil dapat surat...korang nak tau x surat aper...surat cintaaaaa wooooo....  x tahan aku mendengornye waktu tu...time tu aku belum baca lagi surat tu tau...  dayah cakap kat aku airil kantoi dengan die ..ape lagi , dayah pujuk mintak bagi surat tu nak baca... pujuk punya pujuk, sekali die ckp boleh tapi jgn gi tau mama...dayah ni konon jji laa....  di sbbkan jji dayah tu dan disbbkan aku xcited nak baca surat tu,aku swuh depa masuk tido cepat.. senang aku nak curi baca surat tu tanpa pengetahuan airil nnt....hahahahaha...  sebelum tu dayah ade tanya macam ner abg dapat surat ni...airil jawab>>> abg  tgh jln tiba tiba ade budak pompuan lari2 bagi  surat… abg ambik laa…,abg ingat aper…    iye iye oo jee.. hahaha..




so kat bawah ni aku attachkan  pic surat tu ...korang layan lar.. aku da jenuh pecah perut gelak ngan suami aku....hahaha...dasyat tul budak pompuan ni...teringin lak aku nak nengok muke die...  advance giler budak sekarang ni...tu baru darjah 2..pengaruh tv betoi ler...sabo je lee..



 pada yang x nampak jelas aku  tulis semula kat sini..    airil kau tahu kan, aku memang dah lama cinta engkau, masa dulu aku tak kenal kau,kau terima tak,aku memang cinta engkau, please kalau kau ada perempuan lain tak palah...      (siap tandatangan tu korang)

ini ler nama budak gugurl tu...  tapi aku respek gak pandai die wt surat bentuk love lagi..n susunan ayat pun leh ler tahan...hahahaha...     




* tapi yang aku nak tau ape laa agak reaksi airil..  x sangke ade budak syok kat airil.. ape ler yg die pandang kt airil tu...  hahahahahaha.... 

4 comments:

Anonymous said...

ahaha..x sangka dalam kena2 buli tu ader admire..perghh dasyat tul ayat die...pleaseeeeeeeeee.....ahahahaha....cer cube tanya abg...ape die kate..faham ker??

Jue said...

aduh mahu pecah perut ni kak ana...
tanyalah airil disuka tak budak tue...
budak2 sekarang memang pandai...

anie said...

kahkahakhakah..fuyooo..dasyat airil dapat surat cinta...nie belum sunat lagi nie..kalau da sunat macam2 surat dapat nanti...hahahahhaa

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

EDA:pleasee...hahahhaha... nnt aku balik aku swuh dayah tanya...

jue:tu laa..kak na pun tringin nak tau... satu kelas ker? satu darjah ker? die pin suka gak ker..? hehehehe....


ani: tu laa..belum sunat lagi tu... aku biarkan je... nk nengok cmner ..tpi ade gak smlm aku sembang kuat2 usik die kononnye ade budak lelaki kat pejabat aku dpt surat dari pompuan...aku tukar le skit...x tahan ani air muka die waktu tu... hahaha... x de le die wt muke terkejut ..muka mcm x de aper2 tapi die x bergerak dari situ nak dengar sembang aku ngan dayah... pastu gaya die mcm awasi dayah ..hahahaha.. kecik da pandai... bahaya ni kuat berlakon...