Friday, August 3, 2012

chicken pox berjangkit kat dira n airil...siannn....

isnin lepas airil lak kene demam pelentong...diikuti dira kena hari rabu nye plak... huhu... x tau nak komen aper... kat bawah ni layan jer lah cerita bergambar..huhu....yang pasti, terasa aku betoi2 menjadi seorang ibu yang tabah menghadapi dugaan....  boleh x? hahahahaha






muka airil yg kene chicken pox..




kesian ngan nak layan tangan patahnye lagi.... die slalu ngadu tangan yang dlm simen tu gatai sgt...huhuhu




walau pun kena tapi masih nampak bersih x macam dira.....




ni plak dira...sian  satu badan penuh.. muka budak meragam...merengek 24 jam...




tangan asyik nak garu...semua bijik air die pecah dek garu die...  x  lalu nk larang da...  die kuat memerap plak kali ni....malam hari pun x leh tido lena sbb die meragam...



kat belakang die penuh... kat dlm pampers lagi teruk...dekat2 tumbuhnye...




view di bahagian depan...erm.. cepat betoi naiknye..baru kene 2 hari...  terlewat pi klinik ..ni bru pi semalam ,minta doktor bagi ubat yg boleh bagi dira mengantuk...bukan per....sian tengok kalau berjaga...die x selesa kita xleh wt keje.....  kesian nengok depa berdua ni...impak sampai makan x lalu.. 
sebab sekali ngan demam ,sakit tekak n selsema..


*semalam pi jumpa doc berbangsa singh yg mcm baru lepas belajar...aku dipanggilnye untie...ade ker patut! wakakaka...nampak sgt umor 33 tahun membawa impak besar kat aku kan ...hahaha...tapi  aku menganggap die tersilap walaupun die menyebut berkali kali panggilan untie tu kt aku sebab aku berpegang pada yg satu ni...sbbnye dokter tu ckp dira n airil kenel sakit chicken chop....wakakaka (statement org x mau terima kenyataan da tua..hahahaha)



3 comments:

anie said...

hahahahaha...da tuo pun memang patut pakai makcik pun...hahahaha

dira banyak macam xahra jugak la...sian kan...
airil sian dengan tangan patahnye...
nurin da baik belum????

Jue said...

alahai kesiannya...
dira tue memang sedih betul dia..
airil pulak dengan patah tangannya...
supermamalah kak ana

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

ani : dokter tu ade mak sedara muda jugak macam aku kot..hahahaha

tu ler pasai.... aku yg tengok ase miang satu badan....nuri da ok... senin leh start sekolah..


jue : tu ler jue..nak wt cmner... ..yup . .terpaksa ler supermama dlm seminggu due ni...hahaha