Wednesday, January 6, 2010

cerita yang airil bawak balik dari sekolah....

hari pertama masuk sekolah ade kite pesan kat airil pasal duit blanje dier swuh guna baek2 siap ajar cm ne nk guna ble kat kantin biasala ari pertamakan..abah die kasi rm 2 tuk blanje sekolah siap simpan dalam wallet ben 10 yg makcik die belikan pas2 simpan plak dlm beg sekolah ,sebab x muat dlm poket.. nak jadik cerita time rehat siap beratur laa nak beli makanan..bile smpi turn ,siap order nasi goreng korang bukan main seleranyee..dan disini lah bermula ceritanya..nak jadik ceritanyer airil terlupe plak nk bawak duit tertinggal dalam kelas...habis aku tanye airil, jadi ape abang? die kate ade cikgu bayarkan utk abang,aku tanye balik dah bayar balik ke duit tu ,airil jawab cikgu dah bayar mama kenapa nk bayar lagi! ke situ plak die maksud mama duit cikgu lah..x bayar mama sebab cikgu tu bagi terus kt orang kantin tu...(ini mesti kes terpinga pinga bila ase da dapat makanan terus pegi slamber je..)ape lagi aku pun mbebel le...abang tau x cikgu tu sape..abang tak kenal mama,name x tau tapiiiii tengok muka tau laa..huk aloo! lurusnye betul lar anak aku nih!...okey esok jumper cikgu tu bayar balik tau dengan beria aku memesannyer ...semalam pas aku balik keje x sempat masuk rumah lagi die jerit mama abang da bayar duit cikgu tuu...hmmm lain kali jgn lupe2 daa kalau lupa jgn beli p ambik dulu duit baru beli semula paham..paham mama...itu lah alkisah airil ..awal2 sekolah dah main utang ngan cikgunyer...hu..hu..hu..

1 comment:

anie said...

KAHKAH..MMG KELAKAR SI AIRIL NIE