Thursday, January 28, 2010

malam dalam kate lain bagi nurin...

off day aku baru2 ni aku,mak n nurin, kmi bertiga p la shopping kt PASAR BENA cari barang nk wt hantaran kawin anak mck aza niee..mmg lamer laa tau2 la nk pkir ngn budget bhn yg nk gunakan mmg lamer jugak laa smpi nurin pun da berbunyi mcm ni...mama adik nak tdo .. sbnrnyer yng aku nk citer bukan pasal brg hantaran atau benda2 yng aku shopping..yg aku nk citer ni pasal nurin ...biler die da bbunyi aku ckp sabar la dek blum habis belii....tau2 lar budak depa bukannyer nk dgr siap swuh aku dukung sbb kte nak tdo lagi ade larr ...aku pun da x lalu mjawab aku dukung lar...ble dukung bknnyer mau tdo alih2 aku turunkan die ,x larat da besar kn berat giler...ble turunkn  dier bbunyi balik mama jom lar balek adek x larat niii..aku pn pujuk lgi swuh sabar,sbr,sbr dan sbr...lebih kwang dlm kul 6.15 ptg die bbunyi lagi dengan rayuannye ngan gaye x laratnyer dan ala2 ugutan pun ade gak.....mama jom la mama karang gelap..karang tuhan tutup lampu..macam mane nnt mama.....aku terdiam sekejap pk per yg dimaksudkan nurin tdi...huk alo... sabau jer laa rupe nyer istilah malam bagi dier....nurin nurin kelakar tul laa......


2 comments:

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

kelakar betul nurin nie....

anie said...

hahahah,,nurin..nurin..kelakau tull