Friday, July 16, 2010

aku gabra giler.....

di hari ni mula laa aku bertugas di persada plus....aku di tugaskan di  level 9 sbgi receptionist di sana... level ni bukan calang2 level sbb level ni bahagian untuk kesemua chairmans plus.... disini la aku bertugas menyambut kedatangan boss2 besar aku....huuuu...gemuruh sungguh perasaan sampai satu detik bagaikan satu tahun lamanye.... walaupun keje aku sbnrnye nampak mudah tetapi secara halusnye begitu menakutkan.... aku terpaksa menggunakan ilmu zaman sekolah aku yg cikgu ajar iaitu budi bahasa budaya kita.sopan santun amaln kita..senyumlah selalu..dan bebagai lagi la kate2 sebagai teladan.....bukan lagi orang kita mat salleh  dan seantaro dunia smua datang kat sini....dup2 jantung aku bila depa tanyakan mengenai temu janji depa ngan sekian2 yg depa nak jumpa.... paham2 je laaaa.... setakat dulu coretan aku ari ni...sbb tak boleh nak tulis panjang2 sbb fikiran rasa semak x ingat....huhuhu...jumpa lagi...

5 comments:

broslimbo said...

alaa... yang ko jumpe tu pun sama makan nasi ngan ko jugak.. bukannya raksasa pun...

ardzmarn said...

jangan dup dap sampai jadi darah tinggi sudah.. hahahahha...

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

ye le abg man .... sme2 la kita jaga kesihatan ok... terutama abg man.... da tau penyakit tu ? nk merokok lagi ker?

ardzmarn said...

kalau gua dah bengkrap nanti gua berhenti la.. eheh..

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

tu la pasai...degil bebangat...