Monday, July 26, 2010

sedaynyeee....


inilah hari terakhir ku bertugas di ipoh selatan...pada 12 jul 2010 yg lalu aku mendapat surat dr hq  transfer ke sana.... depa mintak aku lapor diri pada 16 jul 2010...huh..sungguh pendek waktu yang diberi... nak tak nak terpaksa aku menerimanye kerana mmg aku ingin berpindah ke sana tuk tinggal berdekatan ngan suami dah hampir 8 tahun duduk berjauhan... bukan apa aku ingat permohonan aku x berjaya selepas interview hari tu rupanye selepas setahun aku mendapat jawapan....mungkin KIV kot permohonan aku tu...
pada hari terakhir bertugas aku di kejutkan dgn sambutan perpisahan oleh kawan2 kejeku....aduh sedey tul rasenye...cuma sje wt happy takut terlayan perasaan krang nangis pulak...malu le plak....tapi hati sdiri yg tahu bukan sekejap dok kat sana ...lama aku kat sna..kalau di ngibas semula aku ingat lagi pada tarikh aku lapor diri di ipoh selatan iaitu 08 ogos 2000...waktu tu anak dare lagi ...huhuhu... kini sudah makdara daa...hahahaha...
banyak kenangan kat sana  yg x leh dilupakan....kini aku da ditugaskan di reception di level corporate office..terasa akan perbezaan suasana dan rutin harian ku ...ini menyebabkan aku ase rindu plak kt tmpt kje lama aku....  x per mungkin perlu mengambil masa tuk aku menyesuaikan diri.... untuk kekawan salam rindu dari aku wat korang smua dan untuk aku pula ialah moga aku dapat menempuh kehidupan baru aku dgn lebih tabah..sabar... dan tidak cepat melatah........apa2 hal pun thank you atas hadiah dan kek yg pasti akan aku hargai sampai bila2...... sobs sobs....

2 comments:

ardzmarn said...

kek special siap ada kuih raya ... hihihi..

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

TU YANG WT LAEN TUUUUU....ABG MAN PUN X DAPAT...HEHEHEHHE....ANA SORANG JE.... KAN ANA SPECIAL HAHAHAHA...