Thursday, July 5, 2012

airil patah tangan kanan ...

airil patah tangan kanan...  asalnya ingat seliuh...rupernye tulang berhampiran pergelangan tangan airil patah...dari klinik  kene rujuk kat hospital selayang..  kene x ray ..result sah patah....  terus kene simen...  dapat mc seminggu..  punca patah tangan airil jatuh sebab nurin tolak..  huhu......  jatuh tahan badan ngan tangan , hentakan kuat sangat sampai patah tulang tu..seminggu mc isnin lepas de oppt ngan doktor...simen bukak dan dipasang semula ngan simen baru...lepas 3 minggu di inta datang semula....da jadi satu hal...aper lagi .. aku pun mmg ler semula jadi kuat berleternye...pot pet pot pet...haa... naper x bagi patah tgn kiri plak..x pun kaki...  ini ler sebab mama slalu bising..x mau jadi macam ni..pot pet pot pet sampai  ler ke nurin plak..main mcmaner kome ni..  apsal nurin tolak abang..  main kat taman permainan pun leh jadi macam tu...lain ler panjat pokok ker , tiang ker...  x de penyakit cari penyakit...  sebenarnye panjang lebar lagi..huhu...nak kelakarnye setiap kali aku kene bagi mandi airil ..opkoz aku beleter lagi....setiap kali airil susah nk wat sesuatu dek tangan da kene simen.. aku berleter lagi...  kalau nurin panjat sana sini aku berleter lagi...  hahahaha....  tapi airil nampak ler ade impak insafnye...just nurin yang x ase bersalah langsung...   time marah die diam jer ,x lut kot mama asyik pot pet berhari hari..  so per lagi...  aku yang x puas hati tentang kesedaran nurin tu..aku panjangkan kepada mengadu kat opahnye, makcik2 n pakciknye..huhuhu..sadis tul korang dapat mama mcm ni...hahahaha  saper swuh degil... mama cakap korang x mau dengar,so mama panjangkan pengajaran tuk korang yg nakal tu kepada org lain...  hahaha...   aku ase aku dok lebih citer aku bising ngan depa drpd hal tgn airil  dlm post ni...  huhuhu...layan je ler .. marah mama x habis2 lagi ni  tu sbb jadi lagu tu..hehehe



tangan airil yang kene simen


simen sampai atas siku


standby nak hari pertama nak ke sekolah...airil malu ni nak pi, takut kawan gelakkan  die..huhuhu



4 comments:

anie said...

geng maklong sudah...hahaha

aZwAnIsHaMaZmAnShAh said...

bru lah anak jantan....hehehehe dh skt2 pn mndi air terjun ligat ni....

Jue said...

hahahha ..kak ana dah jadi angry mama...kalau jue mahu nya berleter tak habis....yelah dah pesan jangan main mcm tue dia mainnye jugak..memang cari pasallah..
kesian airell....acik jue doakna airil cepat sembuh ok...

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

anie: yup second batch jer..hihi

wanie : tu ler pasai... lupa da tangan patah tu....

jue : haha ..mau nye idak.. mmg nk kene laa...thankz.. nnt kak na sampaikan kat airil...