Thursday, July 26, 2012

menu berbuka semalam...



menu ku semalam tara...kari ayam, udang goreng kunyit , sambal belacan cili padi , pegedil , telur goreng n pencuci mulut agar2 pandan santan...beria ria sungguh  aku memasak sambil di bantu  salmi ..hehe... masa masakku  semalam selama sejam setengah aku guna sebaik baik mungkin..hehehe.. ni ade lagi ngan menu beli skali...hahaha...suamiku balik dari kedai beli popia goreng.. byk lak tu...sampai rm6 belinye..  abis ler nekad aku konon x nak makan nasi , kalau lagu ni ari2 x de maknenye usaha diet aku ni... tapi xpe, semangat ku belum pudar lagi... akan aku cuba lagi ari ni..(sedangkan mak datang dari ipoh tido umah aku hari ni...dugaan ..dugaan..hahaha) hmmm.....oh! kerana semalam aku overdosss ,so makan pepagi tadi aku bersahurkan pegedil seketul bersama milo panas beserta air suam...heh heh heh...
macam macam daaa.....hahahaha  





for ani...aku da masak seperiuk kari ayam , byk ingat nk bagi hang tapau.....  pasal x datang... ?

3 comments:

anie said...

perghh...dasat tul......
arini kompom aku datang pastikan ada tapau utk aku tau....hahahah

Jue said...

bukan main lagi lauk kak ana...huhuhu menyelerakan...

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

anie.. ye ler sangat datangnye...

jue..hehehe...sekali skala datang mood berianye jue..hahaha