Tuesday, March 29, 2011

akhirnya......

pagi tadi aku cerita ttg sakit gigikan?ha...skrg baru lega ase ati..sbb da p klinik...da 3 ari menanggungnye.... tadi waktu keje aku da minta kat boss nak kuar pegi klinik sbb sakit gigi yang aku tanggung ni dah tak boleh wat kawan da...  seb baik ada neesa tolongkan bawak aku ke klinik maklum ler aku x tau jalan area pejabat aku ni...
 pabila jumpa ngan doktor,doktor terus swuh cabut je..aku terkejut gak sbb kalau sakit slalunya doktor die x kan cabut cuma bagi ubat dulu bagi hilang sakit...tapi bila aku tanya boleh ke dokter? doktor tu cakap boleh..emm apalagi aku minta dicabutkan ler..wat pe nak tunggu lagi..lagipun gigi tu da x leh diselamatkan dah..  tapi seperti biasa aku di bius 2x ....sbb yang pertama masih ase sakit lagi...entah lah aku kadang heran gak setiap kali bius nak cabut gigi mesti 2x...banyak sangat ke reseptor2 sakit aku kat area tu atau bius lambat bertindak...entah lar...tapi kali ni aku jadi panic sekejap sbb pertama kali aku kena bius sampai x fungsi sebelah muka ... aku sedar setelah aku nak selesai.. sebelah mata bahagian yang kena  bius x kedip kedip bile doktor dok krodi gigi aku sblh je berkedip ......aku pun risau le ... kan orang kata kalau sakit gigi doktor x  akan cabut nanti takut ade kesan sampingan...aku tanya le dok tu die kata normal nnt akan hilang dalam sejam....  aku pun ase lega bila die kata gitu...impak sebalik bius cam gitu skali...dasyat tul... tapi korang tau berapa aku kena caj? rm222.00..hmm cantik tul nilai diekan?..dengan alasan ubat bius extra dan gigi geraham yang hampir hancur jadi katenya keje yang susah....sabar je ler...seb bek leh klim..huhuhu..tapi skang ubat bius da beransur kurang maka sakit luka da timbul...huaaaaaa.....sakit lagilah namanya tuuu...

6 comments:

Anonymous said...

ana...bukak fabulous mom jap..

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

eda..ko ker?fabulous mom tu blog ker website ker? ke aper2 nye? serch google banyak gak yang maner satu?

Anonymous said...

website aderbby tgh mnyusu..bkk kat clearance..ader beg..cute x??

Anonymous said...

website aderbby tgh mnyusu..bkk kat clearance..ader beg..cute x??

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

dah selamat ye...tapi sakit bekas cabut pun boleh tahan gak

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

emm..tu la jue ...nnt jue baca entry seterusnya kak na cerita apa yang berlaku seterusnya...