Thursday, March 31, 2011

x habis lagi citernye....

huuuuu...korang nak tau tak? lepas aku cabut gigi ari tu ase luka cabut tu sakit betoi rupernye...bila da sakit aku pun ikut la nasihat dok makan ubat mengikut masa sbb nak cepat baik x tahan nak menanggungnya...alih alih lain yang jadi ..muka aku bengkak n sembab semacam..ketara plak tu..warna kulit pun berubah macam udang kena panggang...da la sakit cabut gigi x ilang lagi da ade satu problem baru plak...mata putih aku pun merah menyala...punyalah x selesa betoi asenya...aku panic ler kejap ...seb bek ade dr.shaffik adik sedara aku ni leh ditanya...die cakap aku alergic ubat antibiotik.... apelagi lepas abis keje aku terus p klinik bawak ubat yang aku makan tunjuk kat doktor..em rupernye aku alah pada ubat  antibiotik ampicilin...hmm..ditukarkan aku ngan ubat lain tapi mengantuk la pulak ubat tu...dan up lagi satu jenis ubat tuk alahan yang aku alami...ade aje..tapi sakit cabut gigi ni beransur kurang dari semalam....harap2 lepas ni x de aper2 da...seksa asenye...huhuhu...

4 comments:

anie said...

uih..dasyat tul sampai camtu sekali,...
2 kali beban sakit..
hah pasni simpan nama ubat tue..sbb senang nnt xde le salah makan lagi..

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

em..tu lar ani...aku pun suspen giler smlm macam muka aku di pam pam kan dgn air kembongnye...x de gambar nak tunjuk bukti sbb batery hp kong...yg Pasti smlm satu ari aku x cun...huhuhuhu....

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

alamak kesiannye dah le sakit gigi tambah pulak alergik.....kalau jue tak boleh makan panadol...kalau makan memang selamatlah...sekali pandang dah jadi mcm ape tah...

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

tu ler jue..oo..ye ke...biler kena tu mmg x selesa kan?apalah agak bahan dalam tu yang sampai kiter alergic macam tu agaknye?xpe jue as long kita da tau ape yg kiter x boleh makan.....