Thursday, May 26, 2011

akhirnye lega betoi asenye...


hah!inilah die keje yg banyak yang aku nak selesaikan. da selesai pun..huuu... baru le leh  sambung berbloging lagi....hehehehe tu yg senyap jap... ni banyak lagi yg aku nk citer so layan je le..



ni hah! aku nak sharing ngan korang semua... yang pertama ialah ape yg aku berat nk lepas kan dari mulut aku ni akhirnye terkuar jugak tapi bukan aku yg mulakan ..abg gie yg buka mulut dulu..cm nie le senang.. ari tu kan aku ade wt entry mengenai nak bagi tau kat pengasuh pasal adik abg gie nk datang tu kan...smlm abg g da tolong cakapkan..tapi pagi ni baru aku tahu...so biler aku anta tadi aku explain lar kenapa n sebagainye... rasenye pengasuh tu leh terima.. so malas nak citer panjang pasal ni asalkan ia sudah selesai secara baik...alhamdullillah.. lega asenye bukan pe lagi pun sebenarnye aku dalam 3 bulan start bulan jun depan aku ade BIG PROGRAM sebenarnye  hehehehe..programnye melibatkan seisi latihan sebelah petang selepas waktu kerje pulak tu...tu la yang menjadi masalah jugak wat pengasuh tu nnt... sbnrnye ku masuk   Plus Trim Challenge 2011....huhuhu..  benda ni anjuran dari tempat keje aku tuk program ala ala the biggest loser...  so aku terpilih dengan bacaan BMI 28.19...huh!banyak giler tu...bacaan yang ideal 25 kebawah.. so seramai 60 org terpilih...itu pun ramai yg x dapat masuk bukan sbb kurus tapi lambat anta borang... hahaha nampak sangat org plus ni cubby blaka kan badan depa... hahaha..as long aku terpilih cukup laa.. jadi alang2 aku citer pasal ni  aku teruskan la skit citer bab ni...game ni ade penyingkiran hadiah die pun agak lumayan ...x silap rm2000.00 ..  tapi kalau dapat bagus la... bagi aku tu smua x penting yg penting aku nak kurus.... jadi kawan2 yg lain doakan  kejayaan aku supaya kurus n selamat dari penyingkiran..bab hadiah tu kalau dapat kira bonus lar tu...hehehehe... kat bawah ni aku tunjukkan pic kat maner tempat aku berlatih nnt... 








ni le tempat nnt nak membakar segala lemak yang degil2 tu ..huhu...




ni tempat senaman aerobik...bilik ni nnt digunakan tapi x tau latihan yg macam maner....




dan padang bola ni le tempat kami smua akan dikejekan nnt... adoi.....x pe as long  result nnt slim kan... hahaha...  jadi setakat ni je  citer aku tuk ari ni nnt ade perkembangan lain aku smbg yerk... kawan2 jangan luper doakan aku berjaya.... amin...




*ari ni ari yg agak mood ok pagi2 da ade org belanje breakfast , masalah pengasuh da selesai n ari ni ari gaji...hehehehe...and ade org bagi hadiah jugak swonok tul laa... skali gus tuk ari ni.... kat bawah ni aku tunjukkan adiah ape yg aku dapat...(ani n kak eima  bukan saje kecantikkan bentuk badan terapi bahan kecantikkan pun dapat tau..) hihihi best tul ari ni  harap2 sampai biler2 pun syok gini kan?...hahahaha


huh wangi bau green tea... layannnn...



6 comments:

Jue said...

bagusnya....
pluss bestlah ....kalaulah kat sini ada mcm tu jugak alangkan bagusnya

anie said...

aku pun bigger losser jugak nnt...mana boleh hang je nak kurus..hahaha

ala...benda tu dah nak expired da...hahahha

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

maner de baru smlm final taklimat... jadi baru berani kuar statement...karang x berjaya terpilih....iyo iyo oo jer wt statement awal2.. alar udah2 le tu bagi le aku kurus plak.... baju yg dah beli x sempat nak pakai sbb ngandung ari tu byk dalam almari kat umah tu dok menunggu... x lalu ler every weekend baju yg same jeee..huhuhuhu...

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

jue:emm...kana pun xcited giler... ni first time depa anjurkan... mmg best tapi x leh nk tolong jue.. xpe moga2 netry kakna ni jadi pembakar semangat jue okey...kna ni pun takut awal2 tersingkir... doakan ye...

azziemma said...

go ana go....

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

kak eima:yup! caiyok! caiyok!..