Wednesday, May 4, 2011

yes!


firstly...nak citer... sonok betul balik kampung ari tu...  luper terus pasal keje...hehehehe... tapi ari nak balik ke k.l tu je problem skit...bukan pe ..jalan jem x ingat...bertolak dari ipoh kul 4.30 petang.. sampai k.l lebih kurang 10 malam...itu pun lari jalan lama,  dari sungkai sampai lah  tanjung malim...tapi bukan ini citer yang aku nak citerkan kat korang...citer yang berkait rapat dengan perkataan yes! kat atas tu ialah suami ku maklumkan kat aku bulan depan adik die (hidayah) datang duduk kat sini tuk jaga anak sedara die... hidayah ni muda lagi .. belum sampai umur 20 lagi kot...tapi ok orangnye..x ske gosip2..boleh buat kawan...boleh simpan rahsia ,boleh bawak bersembang,lawak pun ade skit,x jaga tepi kain orang..n insyaallah boleh di percayai orangnye....jadi lepas ni x yah  lah aku sakit2 kepala lagi pasal anak2 aku terutama nurin karmelia tu... pun x payah jugak aku terkejar kejar nak balik umah lepas keje sbb nak ambik depa...  kurang2 maklong depa leh tengokkan depa n  tolong ajar kan airil wat keje sekolah sementara aku nak balik umah....pun iye jugak ,aku ade kawan kt umah nnt... tentu airil n nurin seronok maklong hidayah depa datang....huhuhu... termasuk lah aku ni sekali....ha..ha..ha...
 x ble blah....

10 comments:

All about me said...

baguslah dah ada yang nak jaga depa. kesian kat nurin asyik tertekan je tiap2 hari.

Jue said...

alhamdulilah dah dapat org nak tolong....sukalah si nurin tue

anie said...

wah..bagus2...panjang le kaki hang pasnie..senang da ada org tolong jagakan..sian kat hidayah tue...hahaha

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

aya:emm..lega aku ase aya.. lepas ni kalau nk jalan pun senang kalau hidayah ade...bole bawak sekali...

jue:emm.. tentu ler die ske.huhuhu... wat masa ni depa x tau lagi sbb kana x mau bagitau kat pengasuh ni dulu tunggu tengah bulan skit... takut cancel plak last minit..mner ler nk tau...

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

ani: hahahaha... x baik tau...hahahaha

MummyEcha said...

kak na kata yes...nurin lagi yessssssssssssssss hahahaha....x der la hari2 g umah pengasuh tu ngan moody jer..

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

m/echa:hahahaha...memahami betul la mummyecha nih..seb baik baru beberapa bulan je...kalau makan tahun mau ilang awet muda muka kak na ni..hahahaha...yesssss...hahaha

kitaorg.. said...

lega ar nurin..ckp kat die pasni xde alasan la lg nak berak dlm suar....

azziemma said...

kak ima setuju ngan anie...sian kat hidayah...belum apa2 kak ima rasa nak nanges kenangkan nasib hidayah tu nanti.....ekekeke

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

eda:emm...mmg pun..baik nurin baik airil pun sama...alasan x buat keje sekolah..huhuhu..

keima:alar... t kak eima jugak senang kalau datang sini kan? kan? kan? ...ekekeke...