Friday, October 22, 2010

alhamdulillah .....lega ase ati niii...

pada rabu lepas aku pi ke pusat rawatan islam pusrawi tuk rutin check up aku....  dapati  baby ni dah x nyongsang lagi.... doktor kata  kedudukan die cantik sekali sekarang ni....huuuuu....lega ase ati ni..... tapi nak tergelaknye doktor kate baby ni besar pulak ...aik ari tu kate 2.1 kg je....emmm skrang mungkin da melebihi 2.5 kg sbb bila scan....uii.... naik sampai  400grm dlm dua minggu... entah la... asalkan sihat....  tapi x leh nampak jantina sbb baby da besar kebetulan dalam perut die dlm keadaan masih bersujud dan ruang da sempit jadi x leh nk lihat jantinanye....aku x kisah asalkan sihat dan x bermasalah...emm... doc cakap lagi ...aku mungkin beranak berhampiran raye haji....tapi x pasti sebelum atau sesudah....huhuhu... doakan aku selamat  ye...apa2 hal pun alhamdullilah baby aku da x nyongsang lagi......

2 comments:

anie said...

aritu kan baru 8 bulan..memang la dia duk songsang..da besar pulak baby ye..pasni jgn minum air soya da..klu x bertambah besar pulak..

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

emm...tu la pasai... tapi semalam minum sekotak lagi sbb last kotak...huhuhuhu....