Friday, October 22, 2010

bengang pepagi lagi....ase nak marah tapi x terluah.....

 
aku ari ni memang bangun awal sikit sebab perancangan nk beli breakfast kat area rumah aku.... biasa aku bertolak tepat kul 7 pagi... jadi aku ingat nak awal 20 minit dari biasa...... keluar je umah aku tengok ade satu kancil da blok kete aku ....depan umah lak tu...sabau je le...  aku tengok orang x de lagi yg kuar rumah...adui sape ni aku nak rujuk.aku tipon suami aku yang masih belum pulang dari shif malam...die pun x tau sape sbb x kenal kete tu..die mintak aku tanya sendiri sebab x de pilihan da..... skali aku nampak sorang budak bujang ni...aku panggil la die try tanya kalau2 tau sape tuan punya kete ni... die pun x kenal..tapi die cuba kuarkan kete aku tapi memang x lepas ....aku da buang masa 15 minit kat situ....jam da tepat kul 7 ..budak bujang ni da x de idea nak bantu aku...n last2 skali die bunyikan hon kete banyak kali....x lame tu ade le tuan rumah tu kuar... die kate itu kete adik die ... dgn alasan adik die x tahu aku nak kuar keje...... aku pun angguk aje malas nak pikir banyak... asalnye x de la ase marah tapi bila kita da macamtu gegas la kuar...aduh kat lebih 5 minit ler tunggu....waktu tu angin gak asenye...x lame tu kuar sorang budak muda lelaki... aku terus meluru ke kete sbb nak cepat tapi budak tu x toleh pun kat aku n mintak maaf ke x pun angkat tangan ke...aku terkandas bukan seminit dua tapi 25 minit tu lamanye.....ni wat dono je macam x de aper2....tu yg wat aku sakit ati pepagi lagi.....emmm...sabar je le sbb aku bukan jenis suka sembor menyembor nih....tu yang jadik  nak marah  tapi x terluah di buatnye....

4 comments:

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

kreatif betul siap lukis...kurang ajar patutnye mintak maafle..blh lega sikit hati

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

x de keje sebenornye...tu yang beria ria tu.... emm...betui jue....sabar je kan....

Anonymous said...

sepatutnye ana pecahkan je cermin kete tu...baru die tau....

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

huhu... nak bersuara pun x terluah apatah lagi tindakan.... tu yg jadi angin sebab x lepas.... x pe kalau selalu mmg kena sound agaknye... ni baru pertaman kali...