Monday, October 4, 2010

open house di leve 9....


boss aku encik mawardi  duk kat tengah tu....

satay ... puff krim...fruit...

kek...

makroni....bihun ...kuah lotong...


para jemputan..

tengok la ruper aku...aku sendiri pun x lalu nengoknye...hehehe... lepak ngan kak yang...

menjamu selera...

kak mona n aku...

kenkawan...

kenkawan kat pantry...


pada khamis yg lalu 30 sept tempat aku bertugas kat level 9 ni de wat makan2 tuk sambutan raye...meriah gak walaupun tempat tu kecik...tapi segan skit sbb jemputan agak power2 pangkat memasing jadi aku mengambil keputusan lepak la kat pantry...kat pantry gerenti leh relax x perlu berasak asak ngan jemputan lain...dan mudah nk dpt makanan sbb makan yg dihidangkan kt depan tu smua ade kat keliling aku..huhuhu...pe lagi...paham2 ler....bab makan la katakan...

1 comment:

azziemma said...

penampilan tetap sama...huhu..wa lepak ngan kakak ekk...bagus ada peningkatan...