Monday, October 4, 2010

arghhhhh..........


mahu aje aku bercerita tapi adakah yang akan memahami.....
mahu aje aku  memberontak tapi aku rase rugi kalau berbuat begitu.....
mahu aje aku menjerit tapi sapekah yang akan mendengarnye.....
mahu aje aku menghilangkan diri tapi jiwaku tak membenarkan....
mahu aje aku menangis tapi sape yang akan tahu....
mahu aje aku jadi hilang ingatan tapi aku sangat sayangkan tuhanku dan keluargaku ...
tapi jauh di sudut hati ku berkata kata...............aku perlu kuatkan hati ku...jiwaku....batinku....kerana aku tak mahu kehilangan diriku sendiri.....ya  kerana aku tak mahu....tapiiiiiiiiiii.... argghhhhhh.......dengarlah jeritan batinku....

3 comments:

azziemma said...

jiwe kacau...tak sudah lagi...

luahkan apa yang terbuka...

tak slh memberontak kalau itu dapat merungkaikan permasalahan...

jerit lah sekuat hati agar keluar segala keluh kesah yang bersarang dalam jiwa...

tak slh menghilangkan diri kalau itu bisa mengendurkan ketegangan...

menangis lah sepuas hati agar apa yang terpendam bisa dikeluarkan bersama deraian airmata....

jgn dipinta hilang ingatan sebaliknya jadikan segala yang terjadi sebagai peringatan...

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

pra matang atau x matang2?

Anonymous said...

jerit je sampai keluar anak tekak..