Friday, April 29, 2011

cik nurin kitee....



ee..ni la gambo cik nurin kiter pagi selepas die wat hal ari khamis tu (semalam)...  aku pot pet lagi waktu tu tapi x jadi ape pun sbb die tengah xcited nak p lawatan ke pusat sains negara anjuran tadika die.... tengok muka die macam xde aper2 jekan...tapi pagi ari ni die wat hal lagi...die luper yang ari ni tadika bagi cuti pasal wat lawatan semalam,jadi pagi tadi aku siapkan die ,pastu die hairan knape pakai baju biasa..aku kate ler kat die kan adik cuti ari ni...di balas...alarrr...mama adik nak pegi sekolah ...adik x mau duk umah cik...huk huk..mula nak nangis ler tu...aku marah...die bukak balik baju yang aku bagi pakai n mula ngamuk le tu...aku pujuk elok2..pastu lagi mengada ngada..pe lagi ...kedepek! sekali kat bontot...pepagi lagi da dapat....pastu baru nak pakai..itu pun aku pujuk kat 15mnt...impak besar tu walaupun 15 mnt...maklumler sama time nak p keje..huhuhu...akhir sekali aku pujuk ngan mengorbankan buku kosong baru tuk die main2 tulis nnt kat umah pengasuh tu .... emm..baru  elok skit rupernye...sabar ye dik...nk wat cmner...

7 comments:

anie said...

hahaha...
aduh nurin..nurin..sian pun ade bila dia xnak gie umah pengasuh tue kan...

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

tu lar... mohon die bersabar ... itu je aku leh wat buat masa ni..

MummyEcha said...

ohhhh...nie yer budak yang letak taik kat dlm beg abg...hehehehe kelakar la nurin nie tp tu la bila difikr2 balik cian plak kat dia..aper ler yang pengasuh dia buat sampai si nurin jadi takut ya amat....

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

eemm..ni lar budaknye...nurin karmelia tu mummy echa ..entah lee... macam fobia je ruper dia kan?

anie said...

wopss..chopp..chopp..beg barbie tue xtahan nengoknye...hehehe

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

ha..ha..ha..tau x per...sblm p da siap kat satu sudut kat umah tuk prepairation lawatan tu...dlm tu ade sehelai baju n suar...takut2 wat hal kan...pepaham lee...

Jue said...

lama tak jumpa budak nie....mcm2 lah nurin nie