Tuesday, April 19, 2011

waaaaaa.............duh!!

3.00 pg kat sana..

waaaaaa......aku nak mulakan ngan perkatan ni dulu menandakan aku happy balik je keje semalam  my hubby ajak makan kat luar dan jln2 kt giant ...giant kota damansara lagi melaratnye..huhuhu......... dlm 8 lebih kami da ade kat sana...jln2 sambil beli barang skit2..lepas tu kami pi makan plak...emm..layan gak ..... walaupun sibuk ngan dira yang x mau duduk diam dalam pelukan aku...lamer x makan ketiau tomyam....tok tek tok tek sampai umah kul 12.20 mlm...sian kat airil n nurin sbb esok da la nak sekolah...emm..balik je aku swuh depa tido....sementara suami ku tgh uruskan depa dlm jam 1 pagi dira meragam macam ade yang x kena aku punya la pujuk...die ngamuk semacam ,nape dira ni aku da bersihkan berak die....sebenarnye sampai je umah dira berak cirit tapi aku da bersihkan ...dlm aku tertanya tanya tu rupernye dia nak cirit lagi ... oo..nangis sebab sakit perut kot..aku pun nak cuci la lagi sekali ..bila bukak pampers dira aku tgk ade sikit darah bercampur dalam najisnye...ape lagi aku ni cepat gabra bebende macam ni...terus panggil suamiku swuh tengok...walaupun da anak tiga tapi aku x penah alami benda cmni sebenarnye...jadi kami wat keputusan pi klinik malam tu gak..klinik x mau terima plak sbb kes baby...die bagi surat suruh pergi terus ke hospital..aku benda ni yang x suke ni...wt suspen jadinye..nak xnak terpaksa la dalam pukul 2 pagi kami pergi ke tropicana medical centre...aduh ngantuknye...seb baik dira da berenti nangis...dlm kete aku ambik kesempatan tido kejap sementara nak sampai...sampai terus pergi bahagian emergency daftar dlm kul 2.40 pg... doc yg nk cek dira ni aku tengok ase cuak skit sbb bukan bangsa kiter tapi orang arab ..bukan pe nak speacking  london nnt yg wt ase susah ati tu karang...huhuhuhu...tiba2 dok tu cakap >>>>;brepa kalli la dia ciwrit cwirit(lenggok sebijik macam p.ramlee dlm ali baba bujang lapuk)hahahaha...huh aku da terpesong dari cerita asal nampaknya bukan pe aku ase nak tergelak ngan cara doc tu bercakap..byk plak tu die ckp ...serius lawak betoi...susah nk citer ..suamiku lepas je kuar dari bilik doc terus ajuk pelahan2 aper doc tu tadi cakap.. hahahaha...x baik tau...tapi alhamdulillah dira x de aper2..doc bagi air garam...n die swuh pantau dira bagaimana kesihatan dira ..dok tu bagi pesan kalau demam, muntah atau die tunjuk reaksi x sihat doc tu swuh datang semula.....lega  ati aku bile doc tu cakap x de pe...sampai umah kul 3.15pagi ..pe lagi..dlm kul 3.30 pg aku  terus pengsan sbb sat lagi kul 6.30 da nak bangun....seb baik laa suamiku keje petang jadi die tolong uruskan nurin n airil..kalau tidak lagi awal lar aku bangun...ni sampai tempat keje jalan macam x pijak kat bumi mate pun bling2 je dari pagi tadi...words yg paling sesuai tuk ending citer aku ni ialah>>>aduhhhhhhhhhh !!!!!

3 comments:

anie said...

kena cirit pulak siannye...
masa gie spital tue airil dgn nurin kat mana?

Jue said...

kesian dira..cirit birit pulak..
anie aku baru nak tanya budak dua org tu tinggal kat umah ke???

kitaorg.. said...

ANA