Monday, April 25, 2011

saje je....syok2 sendiri....

















hah ni la pic aku terbaru kat tempat keje....tgh 58 kg berat badan...bayangkan lahhh..huhuhu....aduh bila lar leh diet ni... skang ni aku da pakai uniform....cantik x ?...maklumler duk kat sini kena menyemat skit..tapi cam biasa lee malas nak make up....sat2 kang nak cuci muka lagi... lagipun x semangat nak make up biler badan tgh kus semangat cm gini......huhuhu... tapi  kan korang...kalau dikenang dolu dolu mak bapak kite slalu kate belajor pandai2 nnt keje x de panas macam kami duduk  opis sejuk je..boleh pakai kot kasut cantik2....disebabkan di semat dari kecik kecik lagi akhirnya tercapai gak impian tu laa tapi sayangnya as kuli je...bukan bos...hahahahaha..nnt anak aku ..aku nak up skit ..aku cakap kat depa >>nnt leh jadi boss gaji pon besooo..umah besoo..keta besooo...pastu jangan lupa mak bapak okey!...hahahahaha....sabo je leee....anyway kat sini apa2 hal pun aku nak tujukan khas pic aku ni pada ...NOOR AZIMA ZABIDI .... di sana dengan harapan cepat cepat lah kemari...huhuhuhuhu......

5 comments:

anie said...

baju mamang cantik..tip top..tapi tuan yang pakai bj tue xcantik..bum bum...huahuahua...

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

adoi...bertambah x semangat aku mendengornye....huhuhu...

azziemma said...

ok jer i tgk...boleh makan lagi ni,tak payah diet..kecik n shomelllll aje!

Jue said...

mana ade kembangnye...ok je....maintain cun...

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

keima:emm..lihat la t scara live tidak lama lagi..huhuhuhu...tentu setuju pe ana cakap...

jue: hahaha ...ye le tu...t de rezeki jue tengok le t...