Thursday, April 14, 2011

macam nak pegi mane je.....

adoi...ade lori terbakar kat persimpangan tol damansara....aku sangkut dari persimpangan kota damansara sampai ke simpang damansara ngam2  satu jam..bukannye jauh maner pun ...punya la lenguh kaki aku ..maner idaknya kete manual ..entah berapa kali le aku masuk gear... jadi perjalanan aku datang keje ari ni hampir 1 jam setengah...nak wat cmner...aku lewat masuk opis 8.35 pagi.. bayangkan lah dari segambut kul 7 pagi sampai opis kul 8.35 pgi... tapi lori yang terbakar tadi teruk gak...entah le ade kemalangan jiwa ke tak...moga2 x de ape lah...
  emm..ni le citer aku pagi2 lagi.... emm harap2 x de per da lepas ni... so aku nak sambung keje aku.... daaa

2 comments:

anie said...

aku pun penah terkandas sampai 2 jam kat tol ldp pasal ada paip bocor...sampai opis kul 9...klu ada tempat patah balik..da patah balik..

–•-•»(•°whØØþ whØØþ€€°•)«•-•– said...

ye ke...aduh macam nak balik ipoh dah lamenye...skali kena cam ni mmg letih kan... emm...tadi tu nak x nak kena tempuh sebab x leh lari maner da...